Уважаеми пациенти,
Добре дошли в Детска Дентална клиника ЙоваДент!
Молим Ви да се запознаете с политиката и правилата в нашата клиника, които следва да се спазват при всяко посещение.
1. Записване на час
Прегледите и посещенията се извършват само след предварително запазен час за съответния дентален лекар.
Запишете час чрез:
1.1 Сайта (https://orthosmile4kids.bg/schedule)
1.2 Платформата Супер Док - Детска дентална клиника ЙоваДент
1.3 на телефоните на Детска дентална клиника : 088 999 72 94, 087 999 80 80
Ако не е отговорим веднага на Вашето позвъняване, ще Ви върнем обаждане максимално бързо.
2. Отмяна на час
В клиника Йовадент разбираме, че във всекидневието на всеки могат да възникнат ситуации, налагащи отмяна на предварително записан час. За да може този час да бъде използван от друг нуждаещ се пациент Ви молим да отмените своята резервация не по-късно от 4 часа преди запазеният Ви час. При неявяване на запазен час, без същия да бъде отменен, ще бъдете таксувани с 50% от сумата за манипулацията, която е трябвало да бъде извършена, при следващото посещение.
3. Придружители
За да няма излишно струпване на много хора в чакалнята, Ви молим децата да бъдат придружвани само от 1 възрастен придружител.
При първия преглед и запознаване с лечебния план е задължително присъствието на родител/ майка, баща,осиновител, приемен родител/. При първия преглед е желателно да присъстват и двамата родители.
След получаване на съгласие с лечебния план, при следващи посещения ако родителите нямат възможност да доведат детето, детето може да бъде придружено и от друг член на семейството.
4. Първо посещение
В детска дентална клиника ЙоваДент работим с най-новите дентални и ортодонтски софтуери.
Всеки пациент има личен картон. Молим Ви да бъдете готови с личните данни на детето: имена, ЕГН и телефон за контакт на родителя
Всички лични данни, които предоставяте, ще бъдат защитени по регламента GDPR.
По време на първия преглед се снема подробна анамнеза (медицинска история), необходима за поставяне на диагноза. В някои случаи се изискват задължително и рентгенови снимки.
Към лечение се пристъпва след изготвянето на лечебен и финансов план, след като родителят се запознае подробно с него и го подпише.
За да бъде лечението максимално комфортно както за детето, така и за денталния лекар, а резултата от него максимално добър е необходимо пациентът и родителите му да имат пълно доверие на знанията, уменията и компетенцията на денталните ни лекари.
При липсата на доверие към лекуващия дентален лекар, същият е в правото си да откаже лечение на пациента!
5. Лечение на детето
По време на първия преглед е позволено присъствието на един или най-много двамата родители на детето в кабинета, за да могат те да бъдат запознати със състоянието на детето, възможностите за лечение и ориентировъчни цени ( след съгласие се изготвя подробен лечебен и финансов план). При всяко следващо посещение на детето за лечение , детето влиза само в кабинета, без придружители.
Тази мярка се налага, за да бъдат спокойни както детето и лекуващия го лекар и помощния персонал, така и родителите. Детето може да се довери изцяло на лекуващия лекар само когато останат сами. В присъствието на родител в кабинета по време на лечението затруднява самото лечение, защото детето не признава авторитета на денталния лекар.
В Детска дентална клиника Йовадент щастливата усмивка на пациента е на първо място , не караме на сила нито един наш пациент да прави нещо, което не желае! За нас е важно всяко дете да идва с желание и положителни емоции при нас и да си тръгва щастливо, със здрави зъбки и красива усмивка!
6. Условия за работа с детето
В детска дентална клиника ЙоваДент работим без излишен стрес и отрицателни емоции за децата. За да останат децата с положителни емоции от посещението в денталния кабинет е важно да бъдат подготвени предварително вкъщи. За повече информация вижте в секция “подготовка на детето за първия преглед“.
За да работим спокойно и да осигурим качествено лечение е необходимо детето да стои спокойно на денталния стол, да не се дърпа, да не бута ръцете на лекаря и да отваря уста доброволно. При отказ от страна на детето лечението може да бъде прекъснато или отложено във времето. Ако най-много след 2 неуспешни опита детето продължи да не дава да бъде лекувано, ще бъдете посъветвани да потърсите лечение под пълна упойка.
Важно! В детска дентална клиника ЙоваДент не се лекуват инфекциозно болни деца! При наличието на инфекциозно заболяване лечението се отлага с цел предпазване от заразяване на екипа и пациентите ни. Молим Ви, проявете разбиране и спазвайте правилата!
7. Молба за продължаване на лечение, започнато в друга клиника
Ако сте започнали дентално или ортодонтско лечение в друга клиника и желаете да го прекъснете там и да започнете при нас, е важно да сте запознати със следните моменти:
8. Прекратяване на лечение
Ако желаете да прекратите вече започнало лечение в нашата клиника е необходимо да подпишете информирано съгласие и да заплатите сумата за извършените до момента манипулации. Сумите заплатени до момента на прекъсване на договора за започнато дентално или ортодонтско лечение не се възстановяват.
9. Време за изчакване
Често в медицинската практика се случват непредвидени ситуации, които изискват повече време от първоначално заложеното. Молим Ви, да проявите разбиране ако има забавяне в графика на нашите лекари. За нас е важно всяко дете да бъде лекувано по възможно най-добрия за него начин.
10. Хигиена в клиниката
В детска дентална клиника ЙоваДент държим на поддържането на най-високо ниво на хигиена в общите части и в кабинетите. Във връзка с това е задължително обуването на предпазни калцуни веднага след влизане в чакалнята. Калцуни обуват както децата, така и придружителите, без значение дали влизат в кабинета или не. Препоръчително е децата да идват с предварително измити зъби. Молим Ви, не внасяйте храни и напитки в клиниката.